Tugiteenuste osutamise kord Kolga Koolis
1. tasand – märkamine ja esialgne toetamine
Aineõpetaja/klassiõpetaja vestlused, ainekonsultatsioonid, arenguvestlus, õpetajatevaheline kontakt, koostöö koduga, huviringid.
Vajadusel avab HEV-koordinaator koostöös klassijuhataja, aineõpetajate jalapsevanematega õpilase individuaalse arengu jälgimise kaardi (IAJK), mis on elektrooniline, nähtav eKooli keskkonnas.
2. tasand – koolipoolsete täiendavate toetuste rakendamine
Õpiabi, sotsiaalpedagoogiline ning psühholoogiline nõustamine, individuaalse õppekava (IÕK) rakendamine.
Koolisiseste spetsialistide vahelist võrgustiku tööd koordineerib HEV-koordinaator, kogudes ning jagades asjassepuutuvat informatsiooni; samuti aitab koordinaator korraldada võrgustikutööd väljaspool kooli asuvate sidusgruppidega.
3. tasand – kooliväliste tugisüsteemide kaasamine
Juhul kui koolipoolne nõustamine ja õpiabi ei too soovitud tulemust, siis kaastakse protsessi koolivälised tugistruktuurid (nõustamiskeskus Rajaleidja, kohaliku omavalitsuse lasteleaolu spetsialist, õpilase perearst, psühhiaater, noorsoopolitsei). Võrgustiku tööd koordineerib HEV-koordinaator.
Infomaterjale leiab Rajaleidja veebilehelt: https://rajaleidja.ee/nouanded-lapsevanemale/
Kooli HEV-koordinaator on Reta Jänes.
Meie majas käivad tugiteenuseid osutamas Kuusalu Hariduse Tugikeskuse spetsialistid.